Hålla bloggen uppdaterad

Eftersom jag nu fått lite fler följare så känner jag mer lust att blogga! 

Bloggen kommer fortfarande mestadels handla om bakning men det kan ju vara lite roligt att bara skriva av sig lite och lägga upp lite vardagliga bilder!

Förutom att jag är inne i en riktig bakperiod just nu och bakar väldigt mycket har jag även fixat lägenheten inför julen, handlar massor av julpynt och en jättefin julgran - nu är det bara några dagar kvar 😍

Alla julklappar är inhandlade, väntar på leveransen av älsklingens julklapp sen är jag totalredo för julklappsutdelningen! 

Det är väldigt mycket som hänt nu på sistone, haft en väldigt intensiv höst på jobbet och bara de senaste veckorna har inneburit väldigt mycket kvällsarbete, diverse möten och luciafirande, julfirande och julbord. Men på fredag jobbar jag mitt sista pass innan lite välbehövd, välförtjänt julledighet!

Jag tänkte bjuda på lite olika bilder som jag tagit den senaste tiden :)

Och tack till er alla som kollar min blogg!


Kommentarer
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

haha katten och maten, precis så ser de ut här med:D

Svar: Haha jag tycker det är hur gulligt som helst så jag låter honom sitta där och smaka på det mesta 🙈
pamela tiusanen nilsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0