Du är så vacker att jag vill gråta

Haft en underbar helg med älskling, som vanligt :) 
Nu ligger jag hemma i min säng med min underbara hund och min underbara katt! Livet är så otroligt mycket bättre nu måste jag säga och det tackar jag min Hampus för! :)

Idag blev det en liten tripp till Jönköping, Ikea, efter att bejb slutat jobbet. Blev ett skrivbord och en datorstol rikare :)
Morran å Tobias remix på högsta volym i bilen med - klockrent.

Nu ska jag försöka sova, ska in till Värnamo imorgon och byta arbetsförmedling eftersom jag bytt kommun! 

Jaja, tråkigt inlägg så blir det ibland :)

Du förstår inte hur lycklig du gör mig❤️

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig min sköna ❤️ hihi jag å Stalin ❤️

2015-05-26 @ 22:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0