You're my only chance



Har legat jättesjuk så har inte tagit några selfies, helt sjukt haha! 
Det känns som jag håller på att bli bättre nu iallafall, förhoppningsvis! Det kan ju alltid komma ett bakslag.. 

Denna veckan, hittills, har varit sjukt konstig eftersom jag endast varit hemma hela tiden och hela tiden varit ensam typ, bäästie kommer förbi en snabbis efter jobbet för å kolla till mig, jätte snällt av honom :) Häromdagen kom han tillochmed med blommor och choklad, hihi! 

Nu ska jag strax gå upp till Hanne och vara barnvakt medan Robin å hon hämtar mina nya däck till bilen👌😍

peace out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill dig ju väl hjärtat klart jg kommer å kolla till dg <33

2015-03-11 @ 19:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0