Let them die for you




Stressen ökar, pressen ökar, ångesten höjs och vägrar försvinna. Att ha ångest när man redan har problem med att andas på grund av lunginflammation är jätteroligt. Mina tankar blir värre och värre, jag tänker tillochmed i svartvitt.. Jag vet inte. Vill ha alkohol. Men vill ändå inte. Vill ta bilen och aldrig vända om. Men ändå inte. Jag vill dö. Men jag vill leva. Precis allting är kaos i min stackars lilla hjärna. Jag vet precis vad jag måste göra. Jag vet bara inte hur. Jag vet varför jag måste göra det. Men jag vet inte när. Ge mig något att gå efter. Ge mig styrka. Ge mig hjälp. Ge mig någonting. Jag vet vad jag vill.

Kommentarer
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Jag hoppas att du finner styrkan du behöver!!

2015-03-28 @ 21:41:42
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0