Im getting worse and you don't know.

Aomen, nu ligger jag här i sängen å skriver ett litet inlägg, förfrågan av min bästis. Eller rättare sagt tvång ;)

Jag och Hampus har iallafall införskaffat oss en Cross, så i helgen har vi åkt massa, skoj som fan. Träningsvärk i benen dock, eftersom lilla jag ska sitta bak.. Utan att kunna sätta benen nånstans! Gaaaah! 

Körde en runda själv i måndags å, mamma sprang bakom, sådär som mammor gör när barnen ska lära sig cykla för första gången typ haha! Min mamma är gullig hon <3
Gick bra fastän jag inte kört Cross på över fem år :)

Har börjat min praktik också, första dagen avklarad, är otroligt trött men glad att jag har något att göra på dagarna! Å älskar redan mina gamlingar :)

Ah, utöver detta finns inget mer att säga mer än att livet är knas just nu, mer knas än de brukar, och jag vill ha en paus från livet. Men shit happens, things go wrong, say fuck it, life goes on.


Btw, här är han, min fina bästis;

peace out!

Give me a bullet for my birthday
Laugh at the blood on my face.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0