I am fifthy shades of fucked up

Hejhopp alla trevliga läsare!
Har kommit på att jag knappt skriver något längre utan mer bara lägger ut bilder som får förklara hur jag känner och det är för att det inte finns så mycket som händer i mitt liv just nu och för att jag inte mår riktigt bra just nu.

Var på möte idag på min gamla arbetsplats, ålderdomshemmet, och med min handläggare på AMO, har nu fått praktikplats på korttidsavdelningen för att komma högre upp på "timvikarielistan" och känna av lite mer om yrket passar mig eller inte då jag fortfarande är väldigt osäker. Jag börjar på tisdag nästa vecka men är inte helt motiverad ännu då jag får samma ersättning som när jag ändå sitter hemma och inte gör någonting! Jag kommer arbeta både dag, kväll och helg vilket känns skönt att äntligen få rutin i vardagen igen :)

Funderar på att dra på kryssning med min älskade frü, och komma bort från verkligheten ett tag, det behövs verkligen just nu, alla tankar far runt i huvudet och jag kommer alltid till samma slutsats tyvärr; att alla skulle må så mycket bättre om jag bara försvann fast innerst inne vet jag att det inte är sant.

Sitter även och läser mina älskade 50 shades of grey böcker och är förälskad.
Ja de är väl det som händer i mitt liv just nu.








peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0