Have you ever seen the rain?

Har fått klagomål att jag inte bloggar tillräckligt mycket, nämner inga namn för han vet vem han är ;)
Så nu tänkte jag slänga iväg ett inlägg lite snabbt medan svågern spelar!

Jag, lilla jag, fyller år på tisdag! Och jag måste städa och handla fika! Och det jobbigaste av allt är att jag måste vakna tidigt och skjutsa iväg min sambo till Värnamo till studiebesök på lernias svetsutbildning! Men sen får jag ju öppna presenter och äta fika så de är ju rätt najs ändå :)

Känns dock fett skumt, jag vill inte bli nitton, åldersnoja? Kanske haha! 

Nu ska vi kolla på film.


Föressten, grattis på farsdag älskade papi❤️

peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0