Take a stand

Förfest hos Fez, najs!
Men ah det blir lugnt ikväll och inte så sent, är faktiskt rätt trött men är det påsklov så är det! ;)

Imorgon ska vi äntligen få sova ut och förhoppningsvis blir morgondagen bättre än idag, vet inte riktigt varför jag är så opepp idag men allting har gått åt helvete idag. Och igår. Vi får helt enkelt hoppas på att jag är på bättre humör imorgon! Kom även på att efter påsklovet ska jag till psykologen igen, och få ännu mer metall i käften (räls på underkäken med). Är ganska så inte exalterad.

Från det ena till det andra, ska försöka ändra designen på bloggen nästa vecka! Om jag inte glömmer datorn hemma det vill säga! Haha

Min fina men helt puckade katt, jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0