Jag tänker aldrig på framtiden - den kommer ändå.

Tänkte ändra design här på bloggen, ny header och lite ljusare färger. Något förslag?
Tänkte även ha frågestund nån dag men är inte helt säker eftersom ni inte verkar hitta kommentarsfältet ;)

Igår var det en lugn dag, va med några vänner och slappade men idag vet jag inte vad vi ska göra! Städa kanske, men det är så långtråkigt. Önskar att jag hade pengar så man kunde hitta på något roligt, men det går inte i denna byn då allt är stängt på söndagar. Sjukt dåligt.


Kommentarer
Postat av: Hanne

Jag tycker det låter bra att du ändra utsendet här för jag tycker deet är svårt att läsa den när du har svart bakgrund och röd texts. tycker du ska ha en ljusare design så det blir lättare att kunna se vad du skriver. Kram H

2013-03-25 @ 07:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0