Inte bloggat på ett tag nu

Förlåt för att jag inte har uppdaterat bloggen på ett tag!

Har inte gjort så mycket faktiskt, hjälpte min svåger att flytta i helgen och då blev min svärmor sjuk.
Hon var envis och skulle sova bort det men vi tvingade iväg henne till akuten! Det var tur det!
När vi hade suttit hela natten på akuten valde dom att skicka henne med ambulans till Jönköpings sjukhus och hon blev inlagd där i 4 dagar!
Så vi åkte dig dagen efter och lämnade lite saker till henne :)
Hon mår bättre nu och fick komma hem i tisdags så vi har hjälpt henne att möblera om till lillkillen och städat lite åt henne :)

Jag började även sommarskolan i måndags, har en bra lärare och nu förstår jag faktiskt lite matte! Woho
Har prov på torsdag nästa vecka och jag hoppas att jag klarar provet för då får jag ett E (godkänt) i matte 2 :D

Ja så nu vet ni varför jag inte bloggat då jag haft fullt upp! :)

Edit: ska ta mig i kragen och ringa bup också så jag får fortsatt utredning på ADHD.


Kommentarer
Postat av: caroline

Hej! Du vet nog inte vem jag är eller varför jag skriver till dig.. men ja vill bara sätta ner en viss person på jorden.
Hon påstår sig vara gravid minst 2 ggr varje år och eftersom att jag vet att hon är tillsammans med Tobias igen, så kommer det antagligen bli så igen...
hon har pratat mycket om dig så därför ja kunde hitta din blogg. Men ja undrar en geej, hon påstog innan sommaren att hon skulle jobba någonstans o va tvungen att bo hos sin kille.. men fick hon sin son där?? Här har hon inte haft någon direkt mage eller brytt sig o hon menar att hon födde på ett sjukhus i jönköping?? Varför lämnar man ungen så?? Samma grej va me hennes ex... de skulle ha barn o i slutet av graviditeten påstod hon att hon skulle åka iväg me killen o hans familj.. poämgen är att hon påstårsig ha 2 söner... stämmer det att den som hon har med tobias bor hos hans mamma som hon berättat?

2013-08-18 @ 11:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0