tråkigt.

Sitter på lektionen, har ingen lärare. 
skoj! :)
istället för att arbeta sitter man vid facebook och bloggen.
snodde några frågor från fb åh!
tänkte svara på dom iaf :)

Vill du ta ditt ex tillbaka? - Nej, jag trivs mycket bra med min älskling :)
Har du någonsin förlorat en nära vän? - Ja det har jag, både genom död och bråk.
När var sista gången du verkligen skrattat? - Idag, för typ nån timme sen :)
När var sista gången du grät mycket? - Häromdagen, då jag bråkade med älsklingen :/
Hur många kan du berätta allt för? - 3st typ.
Har du någonsin sett en fallande stjärna? - Japp!
Har personen du senast höll händerna med betydelse för dig? - Ja, jag älskar honom!
Beskriv dig själv med ett ord. - flum!
Har du något som hör till ditt ex? - Nä, elr jo.. fick hans tröja, använder den bara för att det är inflames <3
Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet? - Japp :)
Fullständigt namn? - Pamela Tiusanen Nilsson, mer behöver ni inte veta :D
Favoritfärg? - Limegrön och turkos!
Bästa vänner? - Älsklingen, Linnea x2 :)
Senaste kyssen? - Var underbar och inträffades imorse med älsklingen ;)
Senaste kramen? - Med min lilla pluttiga Linnea ;)
Senaste meddelandet kom ifrån? - Klasskompisen Josefine.
Missbruk? - socker
Favorit djur? - Hund, katt :)
Lång? - Nej jag är kort :D
Vem har ditt hjärta? - Robin Rosander!<3
Favoritfilm? - Twiligt, remember me och sweeney todd!
Hur mycket bryr du dig om ditt liv, 0-10? - 2 ? haha
De flesta minnen med? - hm, många!
Vem jag inte kan leva utan? - Min älskling och min familj!
Vem förväntar jag mig att känna för evigt? Älsklingen och Linnea x2 :)
Vem älskar du mest? - Älsklingen och mina bröder :)


Kommentarer
Postat av: kurdilele <3

fin blogg design:)

2012-01-12 @ 14:29:52
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Anonym

du e så söööt <3

2012-01-12 @ 15:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0