§

Förlåt, har inte haft någon dator på 2-3 dagar!
Har ju börjat skolan nu igen, riktigt roligt med att få rutiner igen.
Inte så roligt att gå och lägga sig kl 7 på morgonen och sova bort hela dagen, faktiskt.

Igår trodde jag att jag skulle få panik,
jag och älsklingen bråkade och jag bröt ihop.
trodde helt och hållet att jag hade förstört alltihop.
men det hade jag inte, vi löste det och jag ska bara förändras litegranna,
och jag förstår att jag gör fel när jag kräver en massa, så det blire ändring på!
för jag tänkte inte förlora den enda som verkligen har älskat mig,
och den enda som jag verkligen älskar!

Jag uppdaterar kanske senare!

och tack så mycket för alla kommentarer och alla som besöker min blogg!! :)

ciao§

Kommentarer
Postat av: Patricia♔

Alla bråkar i sina förhållande någon gång. Tur att ni redde ut det:)

2012-01-10 @ 13:25:56
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0