300 frågor.

300 frågor.

start tid: 00.28
1. vad heter du (ditt riktiga namn): Pamela Tiusanen Nilsson
2. vad kallas du - Älskling, Pam, Pammis och Pammi
3. vad vill du bli kallad - Det som jag e kallad nu antar jag :P
5. stjärntecken - skorpion
6. lunar - har haft, men det är så B
7. bdb - rosandersflicka
8. helgon - haft, men tog bort :p
9. vart bor du - Gislaved och Sandviken, sjdå? ;)
10. vad har du för mobil - Nokia 5230 tror ja :o
11. har du en egen dator - Yeeeääääs! :D
12. vem är din/dina bästisar - Linnéa, Linnea, Amanda oh min kille :*
13. har du några husdjur - för många. (hundar)
14. vad ska du göra i sommar - Vara ute oh umgås med min fina ofc!
15. favoritfärg - svart, limegrön, rosa oh lila ! oh havsblå :*
16. turnummer - 11 oh 13 :D
17. vad älskar du mest - Familjen, Älsklingen <3
18. intressen - Sjunga, vara med älsklingen, resa.
19. favoritband - System of a down, eminem, abandon all ships. oh mååånga fler!
20. favoritlåt med ditt favoritband - s.o.a.d - Lonely day. Eminem - Mockingbird. a.a.s - Guardian angel.
21. namnsdag - hmm.. vetej
22. vad skulle du vilja heta (förnamn efternamn ) - nånting fint, inte Pamela iaf. typ Briella! :)
23. vad heter du på din msn just nu - "-' tiusanen nilsson - jag älskar dig robin"
24. hur många online - inte inloggad själv, så vet ej.
25. vem är 15nde online - som sagt. inte inloggad.
26. vem har du blockat - alla pedofiler oh dom jag hatar ;)
27. hur många olika grupper har du - 3 :) "favoriter" oh "peddos" oh "alla andra"
28. har du några olästa mejl på hotmail - nej :D för jag tar bort alla ahhahah
29. har du några nya kommentarer på bdb - hade, för en timme sen ;)
30. isf hur många - 3 hade ja ;)
31. hur ser din drömkille/drömtjej ut - Som min fina älskling <3
32. beskriv ditt hår - Blondin, oh rufsigt oh slarvigt oh fult just nu :D
33. har du några piercingar/tatueringar - 9 i öronen + töjning (6mm), 2 i läppen, 1 näsan och tattoo på höften.
34. vart skulle du bo om du fick välja - I en fiiin lägenhet nånstans med min underbaring :*
35. bor du i lägenhet eller villa - radhus hos morsan, villa hos far min.
36. vilken färg är snyggast på kläder - Svart går till allt! (passar dock bäst i rött)
37. vad har du på dig - Kläder antar jag ? Jeans oh t-shirt. ja underkläder åh!
38. har du något i håret just nu - hårspray! :D oh en hand :S
39. vad har du gjort idag - Vaknat, mått illa, varit hos "C" :D
40. vad ska du göra imorron - Åka till min bror, stan med "C"
41. hur mår du just nu - typ, bra.. antar jag ?
42. hur brukar du annars må - ska vi inte ens prata om......
43. är du sjuk - absolut! :D sjuk i hela huvudet :*
44. har du ont nånstans - aah! i magen min
45. har du gått till tandläkaren detta året - NEJ :D för de är 01.01.12 :D
47. har du några syskon - Japp, 2 riktiga bröder, 1 "bror, och 1 "syster".
48. vilket är ditt favoritdjur - dom som inte är läskiga :D
49. äter du ofta godis - choklad, JAA!
50. vilket är ditt favoritgodis - choklad, choklad, choklad!
51. vad är det finaste som finns - Min finaste! och mina små bäbisar ;)
52. vilken är din favoritdryck - allt som är alkohol i ;)
53. vilket är ditt favorit tv-program - DISCOVERY ID. oh MTV! :D
54. vilken är din favorit vecko dag - LÖÖÖRDAAAAG! äre fest elle?
55. vem är din förebild - Mina sääääxi bröder ;) ahhahah
56. vad är bäst med dig - absolut ingenting, kanske att jag kan hålla löften dårå ;)
57. gillar du muffins? - nej, det är torrt.
58. hatar du någon just nu - hata är ett starkt ord, men ja.
59. saknar du någon just nu - otroligt nog, ja.
60. har du kysst en apa - haha, mitt ex! om de räknas?
61. vilket husdjur skulle du vilja ha - kissemissemurr!
62. är du allergisk mot något - ghahah, för mycket!
63. har du ngt nytt gb-inlägg på bdb - fan vet jag ?
64. hur många bilder har du lagt ut - över 1000 antar jag :p
65. vad har du valt för bild här ovan - ingen, detta är en blogg ? ;)
66. vilket band är det dåligaste som finns - CAROLINA AF UGGLAS!..
67. är du kär - Otroligt jävla cepe super duper jätte mega as fett jätte mycket! :D
68. är han/hon snäll - Världens superduper snällaste :*
69. vad är din civilstatus - UPPTAGEN FOR LIFE :D
70. Hur många bildagboken har du haft - bara 1 och det räcker :D
71. Hur många har du nu - 1 ?
72. är du medlem på någon annan sida än bilddagboken - NO SHIIIT !? FACEBOOOOK!
73. isåfall vilken/vilka - Facebook, som sagt.
74. vilket är det fulaste tjejnamnet - Daniella. Gabriella. Therese. Rebecka.
75. vilket är det fulaste killnamnet - Sigvard. hahaha.
76. har du varit hos frisören det här året? - fortfarande, det är den FÖRSTA JANUARI !!
77. använder du nagellack - JAPPSKIE :*
79. har du eget rum - Nej, jag delar med finaste älsklingen :D
80. har du en dubbelsäng? - FUUUUCK YEEEAH !
81. har du en egen platt tv - Snart så :*
82. när flyttade du senast - Slutet på Januari 2010.
83. vilken stil har du - hmm.. min egna ?
84. vilken kändis skulle du vilja gifta dig med - Ingen, om inte min Robin blir känd :D
85. vilken kändistjej har snyggast kropp - Megan Fox, Vanessa Hudgens, Jamie Spears. osv.
86. vilken kändiskille har snyggast kropp - Wentworth Miller, Robert Pattinson och Eminem.
87. skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad - Ja jag är redan horstämplad, men ne, bara för älsklingen;)
88. har du hoppat studsmatta det här året - MEEEEN FORTFARANDE ÄR DE FÖR TIDIGT!
89. vilken är den godaste frukten - banan :*
90. äter du grönsaker varje dag - Ne, de är ju kaninmat!
91. dricker du så mycket vatten som man ska - om man ska dricka en gång i veckan ?
92. är du underviktig, normalviktig eller överviktig - normal. men fet :D
93. hur lång är du - 163cm :D
94. är du nöjd med dig själv - i mitt nästa liv kanske ?
95. vad är du bra på - Kyssas ofc!
96. har du en egen hemsida - ja, bloggen?
97. är du medlem på den engelska bilddagboken - öuhm? ah. elr va?
98. hur gammal önskar du att du var - Jag är 16 så jag är ganska nöjd ;)
99. vad är klockan just nu - 00.52
100. är det jobbigt att svara på frågor - yeeaaah it iiiis!
101. hur ser din dataskärm ut - Tjück!
102. har du städat idag - fuck no D:
103. har du varit ute idag - yeeeah
104. vem ringde du senast ? - Pappa
105. vad var du senast arg på - mig själv :D
106. vad har du för status på msn just nu - samma som alltid.
107. vad har du ätit idag - en fjärdedels pizzabit.
108. önskar du att du var tjockare - ABSOLUT INTE!
109. hur många hus har du bott i - 5 :O
110. är du medlem på last.fm - Vad är det ? :D
111. lyssnar du på webradio - hahah nej ? :D
112. bäddar du sängen - ne, de gör mamma
113. har du lätt för att somna - när jag inte mår dåligt.
114. snarkar du - ah som en gris (a)
115. vad har du för startsida - FAAACEBUUUUKK!
116. har du ett sladdlöst tangentbord - Laptop.
117. brukar du ha högtalare när du pratar i telefon - jolå, ibland
118. vad lyssnar du på just nu - min älsklings andetag.
119. vad har du för ögonfärg - Blå/gröna + gula.. dock ändras de.
120. vill du tatuera dig - jatack :D
121. vad har du för visningsbild på msn - Bild på mig oh älskling
122. vilka sidor/program är du inne på nu - Faaaceboook, bloggen oh google.
123. laddar du olagligt ner musik - nej, men filmer :D
124. har du en egen ipod - nej, vill faktiskt inte ha heller, överskattat!
125. är du fet - Japp. men de tycker ingen annan...
126. vad önskar du dig i julklapp - Julen har redan varit ? men en IPHOOONE ! :D
127. ska du köpa prada mobilen - nee :D
128. har du sett filmen linas kvällsbok - Ja. myyys.
129. är du emo - 3 gånger om dan! och en kvart.
130. vad stör du dig på - otrogna jävla äckel.
131. vad är emo enligt dig? - en kläd- och musikstil! :)
132. brukar du lyssna på hög musik - ja, jag är typ döv :p
133. vad gör du om dagarna - skolan, älsklinen, festa :D
134. tycker du om popcorn - bara när jag är deprimerad.
135. vilken är din favoritläsk - COCA COLA! (det SKA, absolut SKA va orginal!!!)
136. vad är din favoriträtt - POTATISGRATÄNG! <3
140. är du död - 5 gånger om dagen :D
141. är du osynlig - ibland, när jag blundar ser ingen mig iaf! :D
142. filar du naglarna - när jag har tråkigt :D
143. har du fräknar - tyvärr.
144. har du posters på dina väggar - Ne, men tavlor.... i mängder.
145. vem är snyggast i my chemical romance - sångaren ser bäst ut, men alla är fula :D
146. vem känner du som har haft mest mobiler - Mig själv.. ahhahah
147. vilket är ditt favoritämne - Engelska oh Kommunikation :*
148. vilket ämne hatar du - Matte. Matte och återigen Matte.
151. Favorit lärare - Johanna, Sofia, Jenny.
152. favorit loka - skogsbär
153. cola eller cola light - COLA.
154. älskar du din dator - ja, utan den vill jag inte leva </3
155. är din dator bög - absolut! :D
156. vad är ditt favoritplagg - mina fiiina spetstrosor :*
157. vilka affärer handlar du oftast? - där det finns kläder.
158. vart handlar du (stad) - där det finns affärer
159. favorit tv-serie - awkward, ung mamma, oh nånting.
160. tycker du top model är roligt - nej, dom är överfittiga allihopa :D
162. favoritfilm - twilight. remember me. ps i love you. 8 mile.
163. vilken är den bästa musikgenren - ROCK <3
164. bada eller sola - Sola och bada med piña colada!
165. katt eller hund - hund<3 och katt :D
166. åska eller sol - SOOOL!
167. vinter eller sommar- Sommar !
168. knarkar du - IM HIGH ON LIFE
169. skriker du - haha hela tiden :D
170. super du - för ofta
171. äter du - för sällan
172. snusar du - nej!!!
173. dricker vatten - ibland :D
174. är MER gott - bara hallon/blåbär
175. tycker du om salt - hihi ja ;)
176. har du kysst din egna spegelbild - När jag va liten :D
177. vad tänker du när du ser din spegelbild - Typ, ändra det. ändra det. gå ner i vikt. större tuttar.
178. ät en banan! - Finns inga hemma :(
179. har du runkat nångång - Haha (a)
180. använder du för mycket hårspray - Min kille tyckte det när jag tog slut på en flaska på en dag :D
181. man ska borsta håret hundra gånger om dagen, gör du det - NEJ, mer typ 2 ggr i veckan.
182. favorit säng - min oh älsklingens :D eller mammas oh pappas :D
183. har du en snopp - Ah, fast den sitter inte på mig, den sitter på min kille :D
184. har du sovit i en säng på ett varuhus - nej ?
185. vill du ha sex just nu - Ja, som in i helvete :o
186. vem är tuff - Jag är tuff!
187. favorit meny på donken - Pommes oh Cola :*
188. donken eller burger king - Donken ftw.
189. svart eller vitt - både och!
190. rosa eller grönt - grönt :D
191. död eller levande -  jag har hellre dig levande än död. men jag kan gärna dö.
192. rädda joppeva - VA ?
193. tittar du på tv just nu - nope :D
194. skulle du kunna vara med i en porrfilm - hmmm, hur bra betalt får jag? ;)
195. favorit karaktär i simpsons - BART!<3
196. skulle du kunna sjunga på allsång på skansen - Absolut, om alla ska bli döva!
198. skulle du vilja gifta dig med marilyn manson - Han är cool, men han va otrogen mot sin fru så nej :D
199. skulle du kunna tänka dig att ha sex med nån i blink - Ja, om jag hade varit singel :)
200. städat eller stökigt - stökigt passar bra för mig :)
201. bästa sex platsen - överallt! ;)
202. favorit halstablett - Honung.
203. är du ofta sjuk - typ. ja?
204. gillar du anonyma bevakare - Bara dom snälla :)
205. vågar du rapa högt inför andra - Ja om jag hade kunnat :o
206. skriver du mer än 2 utropstecken - Nej, det ska vara 2!!
207. vad är klockan nu då - 01.12
208. vad är det för datum - 1/1-2012
209. vad ska du göra sen - Sova :D
210. är du inne på msn nu - MEN NEJ !!
211. hur många har du blockat på din msn - typ 58 :p
212. är nallar söta - Bara om dom kommer från rätt person:D
213. är jonte söt - Ne, han är mitt ex så... :S
214. vart handlar du helst mat - ICA
215. vilken är din favoritglass - choklad med choklad!
216. hemmakväll eller fest - beror på the mood.
217. privat fest eller festa med folk på stan - både och!
218. ditt nordiska favorit land - Sverige<3
219. älva eller vampyr - VAMPYYYYR! <3<3<3<3
220. gud eller djävulen - Im the devils daughter.
221. vilken övernaturlig förmåga skulle du vilja ha - Jag har redan en, det räcker.
222. hus eller lägenhet, vad väljer du - hus. hus. lägenhet.
223. favoritgrönsak - GURKA! eller banan:D
224. har du anorexia - folk tror det. men ne ? fast har haft.
225. vem shoppar du helst med - älsklingen.
226. räcker hundra kronor till mycket när du är inne på H&M - en bh, max.
227. Hur vill du dö - nu?
228. skulle du vilja att det görs en sida för dig på lunarstorm när du dör -`nej ? så fett B.
229. Nedfryst, aska eller nedgrävd när du dör - Nedgrävd. eller fryst för då kan man göra en come back!
230. är bilddagboken den bästa sidan som finns - absolut inte.
231. hur ofta sitter du vid datorn - typ aldrig.
232. har du klippt ditt eget hår - Japp :p
233. har du gråtit efter att du varit hos frisören - Japp...
234. Favoritöl - NORRLANDS GULD!
235. vitt eller rött vin - vitt :p
236. öl eller vin - Vin går att blanda ut.. men tar öl :)
237. coca cola eller red bull - hmm.. svårt val.
238. vad ska man blanda vodkan med - Cola, redbull eller ah, de finns många.
239. havet eller sjön - havet, där det inte finns hajar.
240. favorit ö - Seyshellerna.
241. vem står dig närmast - Pojken min, bröderna sen föräldrarna oh Linnea x2.
242. vad klarar du dig inte utan - Min familj, och min älskling!
243. behöver du mer kärlek - ibland tycker jag det. men antagligen inte eftersom jag inte förtjänar den.
244. blir du full varje helg - nej, men för ofta :D
245. är du natt eller dag människa - Natt :D
246. är du vampyr - absolut!
247. har du varit med i något rollspel - bara i sängen ;) hahaha
248. favorit spel - "Hund till tusen"
249. festa eller festival - båda ? man kan festa på festivaler :D
250. ska du på pride - såklart.
251. vill du det då ? - nej :)
252. är du transa - absolut! :D
253. vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden - allt.
254. vad skulle du välja åka framåt i tiden eller bakåt - inget. trivs bra som det är.
255. barn eller vuxen - i love kids !
256. när ska du flytta hemifrån - typ snart ? helst!
257. eller har du redan gjort det - nej :p
258. går du i kyrkan varje söndag - nej :S
259. svävar du på rosa moln varje fredagkväll - Ja, speciellt efter amfetaminet :*
260. har du piercat nån gång - Japp
261. är du laglig - ibland så :D
262. skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig - bigger boobs!
263. värsta musikstilen - AF UGGLAS.
264. resesätt du föredrar (båt, bil osv.) - tåg. bil. båt. flyyg!
265. är britney en bra mamma - ibland, när hon inte är hög :)
266. vem är du mest lik i mumintrollet - fan vet jag ? räcker det inte med att jag är finne..?
268. ölmage eller vinmage - blir man inte smal av vin?
269. vill du ha barn - Ja, men det är inte så att jag planerar att hoppa av skolan oh så.
270. har du sjungit singstar nångång - Japp oh alla blev döva :D
271. vilken är din favorit då - vet ej.
272. favorittparfym - Dolce&Gabanna the one!
273. använder du deodorant - Nej, jag gillar att lukta svett! :D ... ja såklart?
274. är du beroende av nånting - ja det är jag.
275. panda / björn - panda
276. favorit radio kanal - Mix megapol :))
277. favorit bil - merca. volvo. mustang. chevelle. alla snygga oh snabba med mycket under huven :D
278. vad tycker du om att helen sjöholm har legat på sverige toppen i över tre år - och vem är det?
279. favorit författare - Stephenie Meyers.
280. vad vill du bli när du blir stor - Jag vill bli mamma och gifta mig med älsklingen :)
281. favorit modeexpert olivia eller sofia båda från aftonbladet - ursäkta?
282. senaste biofilm du såg? - Twilight Breaking dawn, del 1
283. skulle du torka dig med pengar om du hade flera miljoner - nej, jag är inte slösaktig ;)
284. är du rik eller fattig - beror på hur man ser det
285. vad tycker du om beckham familjen - dom är rika oh förjävliga.
286. favoritsport - Hockey!! Oh allt med motorer ;)
287. silver tåget eller kustpilen - det man inte dör av.
288. har du sett filmen Spökhistorier - ne.
289. var den bra då - ne.
290. vilken historia är läskigast - min:D
291. har du långt hår - nej, jag va dum oh klippte av det.
292. vill du ha längre eller kortare - I want my hair to grow!!
293. schlager nörd eller - eeeh, nej :D
294. kunga familj eller president - President.
295. sämsta veckodagen - Onsdag.
296. har du en dålig hår dag idag - Ja!!
297. tror du på ett liv efter döden - Med tanke på att jag har experience, så JA!
298. är du politiskt intresserad - nej :p
299. är du rädd för att dö - Lite..
300. vad är klockan nu då. - 01.28


(Jag var inte helt seriös på alla frågor, så ni som läser, ta inte illa upp.)

Kommentarer
Postat av: anonym

vad har du för övernaturlig förmåga?

2012-01-10 @ 11:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0