Q/A

Lovar du att vara ärlig? jaadå
Du heter: Pamela
Smeknamn: Pam, Pammi, Pamcakes och Blondie
Singel: Absolut inte :D
Förhållande: Japp!!
Gift: Nope
Vem kysste du senast: Robin
Låt som du lyssnar på när du är ledsen: Let the sun die - Nomy, oh massa fler.
Beroende av: Mobil, Robin, Choklad :D
Vad tror folk om dig?: Jag vet inte, en jävla massa iaf.
Stämmer det?: Jaadu, vissa saker kanske
Vad får du oftast komplimanger för?: Mina ögon, bröst oh rumpa -.-
Vad säger du för att imponera på någon?: Hellooooo sääääxi!
Hur imponerar man på dig?: Bry sig, omtänksam oh så.
Brukar du skratta för dig själv?: Hahah, iblaaaand.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: typ vetej.
Var bor du?: Gislaved oh Sandviken.
Trivs du där?: Jolå
Äger du några converse: aaop
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit oh Cider :)
Brukar du bli för full: Brukar bli lagom full men det har väl hänt alla :)
Vad har du för mobil operatör: Comviq <3
Är du allergisk mot något: massor, mjölk, pollen, citrus, katt, oh massa mer -.-
Har du haft sex i veckan?: aop
Hur svarar du i mobilen: aah?
Vem ringde du senast?: Robin
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han inte kunde ge mig pengar.
Antal timmar sömn inatt: vet inte, tar inte tiden.
Sov du ensam: Nej :)
Brukar du komma i tid: ibland :D
När mår du bra: När jag inte mår dåligt
När blev du fotad senast: hmm, jag vet inte längesen
Hur känner du dig nu: Trött, rätt okej.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, grått oh vitt.
Vad tycker du om fötter: Jag har fotfobi.
Vad saknar du?: Min älskling. mina bröder oh pappa.
Hade du en bra kväll igår: mjorå
Favorit dryck på morgonen: inget. om något Coca cola elr kaffe.
Rakar du benen: jaa?
När brukar du oftast gå och lägga dig: 23.00 nånstans. helger dygnar man ;)
Är du blyg?: Ibland, beror på situationen.
Sysslar du med någon idrott: Inte just nu men funderar på att börja med dans.
Vill du hellre ha mail än brev: brev är mysigare
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Japp!
Har du spytt offentligt: hah, aaah
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: deeni ;)
Är du nöjd med ditt liv: ibland.
Är du bortskämd: nope.
Vad gör du i morgon: är i skolan-.-
Vad är det värsta du vet?: ormar, spindlar oh älgar.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: vetej xd
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: haha typ ingen.
Vad längtar du till?: att ta studenten
Har du bra vänner och äkta vänskap?: jorå
Vad använder du för shampoo?: olika, men typ tresemee oh frank provuo.
Vad är det finaste du fått?: min älskade fästman.
En speciell dag du minns: 28 Juni och 14 Februari
Hur gammal är du: snart 17.
Tycker du om någon just nu som mer än vän: Absolut!
Vem: Robin, min älskade fästman!
Du samlar på: absolut ingenting
Gröna eller röda äppeln: GRÖNA
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Robin om jag är i skolan, xd
Gillar du golf: absolut inte.
Vilken tid gick du upp idag: typ halv 8
Har du sovit i din egna säng inatt: Japp
Vem önskar du hade sovit med dig inatt: Hade Robin bredvid mig som alltid så.
Har du strumpor på dig nu: Ja xd
Är det okej att gråta: ja..
När grät du senast: För nån dag sen
Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa allt jag vill ha o åka utomlands
Bär du glasögon eller linser: har glasögon som jag aldrig anväder typ
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 11-12.
Har du piercing: Japp, öronen, näsan, läppen. snart naveln oh tungan
Vill du gifta dig: Japp
Vill du ha barn: Absolut!
Solar du ofta: kanske lite för mke ^^
Är du bra på att laga mat: Jag har aldrig hört nån klaga mer än på disken.
Är du flygrädd: lite^^
Hur vig är du: tillräckligt ;)
Är du musikalisk?: andra tycker det, men inte jag xd
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Vilken är din favoritglass: stracciatella.
Tror du på ett liv efter döden: Japp
Tycker du om sushi: allergisk mot fisk så nä :D
Vad äter du helst när du ser på film: Choklad elr chips^^
Bor dina föräldrar tillsammans: nej
Har du tandläkarskräck: Ja..
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll!
Vilken ögonfärg har du: Blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: måååånga gånger.
Biter du på naglarna: precis slutat /proudface

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0