Mööös :*


Mys med älskling i sängen, fyfan vad jag älskar helgerna! <3

Imorgon åker honkatten iväg, kommer sakna det lilla mongot faktiskt...
menmen, vad ska man göra när man inte kan ha dom kvar liksom?

Imorgon ska jag även vara hundvakt med älskling för min moder åker iväg till GÖTEBORG!
-UTAN MIG! :(
men det blir najs ändå, vafan ensam hemma ju ;)

Btw, Tatueringen läker bra och är fett nöjd.
Hade ju dock velat ha den snyggare oh så, men vafan första tatueringen och den sitter på ett sånt ställe som inte syns så ofta, fast det är mest när jag ser älskling tatuering jag inte tycker att min är snygg, hahah!
Hans är mycket mer detaljerad, dock syns det inte att det är hans stjärntecken :p
Men snart blir det fler, planerar ju in min familje-tatuering på benet, min gulleplutt ska skissa den, så söt han är va ? :)

men ja, nu ska jag gå oh vara någorlunda social.

:p

puss
jag älskar dig!
ciao§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0