Frågestund avklarad, frågor-svar!

Nina – Hur mår du nu i livet?
Svar: Jag mår bra, har väl fortfarande mina upp och mina ner, men jag har blivit lugnare i mig själv och kan hantera smärtan och stressen på ett annat sätt nu.

Alex – Är du oskuld? Om inte när förlorade du den?
Svar: Nej det är jag inte, förlorade den när jag precis fyllt 14.

Anonym – Det finns inte många som kan dölja sina känslor så bra som du gör, hur lyckas du och varför döljer du det?
Svar: Jag vet inte hur jag lyckas så bra, jag är helt enkelt van med att lägga upp en mur som jag kan dölja mig bakom när jag vill.
Jag döljer det för att jag vill inte lägga mina problem och min smärta på andra, jag är väldigt mån om andra innan mig själv.

Jessica – Vem är den bästa mostern ever !??? ;)
Svar: Du är, Jessica ;)

Fassan – Har du skolkat än från skolan ??? ;)
Svar: Nej, det har jag inte, jag trivs faktiskt i BF ;)

Din älskling – du kan skriva om dina sångtexter och dikter ?
Svar: Jag skriver väldigt mycket texter, både sångtexter och dikter, för att kunna skriva ner mina känslor men endå göra något bra utav det, jag har skrivit i hela mitt liv, men jag började skriva ner mina känslor i form av dikter och låtar när mina föräldrar skildes, det var mitt sätt att hantera allt och det är fortfarande mitt sätt att hantera det som är omkring mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0