skola.

Snart blir det avgång mot skolan, slutar 14.20 och då ska jag upp till frisören och möta Cassandra, som ska klippa sig. efter det blir det väl att lämna henne hemma och sen får man se vad som händer och sker.

Skolan känns ju lagom tråkig men endå rolig, vi gör inte så mycket nu eftersom det är slutet på högstadiet för oss i nian ;) 
det är riktigt gött faktiskt. - så snart är det sommarlov <3

Även Gisledagarna i helgen, det kommer bli fedt najs och blir det inte fedt najs får jag se till så att det blir det. ;)
Massa karuseller, umgänge, fester, uppträdanden, och marknad. 

Har kommit på att jag knappt uppdaterar min blogg och knappt skriver roliga saker såååå...
här kommer ett litet youtub-klipp som pricken över i:et.





ciao§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0