fråga - svar.

Fråga:
Vad hände med din pojkvän du hade innan? Har det tagit slut?
Och hur många har du haft? Och vilket har varit ditt allra bästa förhållande, och med vem var det? :) 
Kan du inte berätta lite om det? :)


Svar:
Ja, tyvärr har det tagit slut, vet inte riktigt vad som hände om jag ska vara ärlig.
Jag har haft många förhållanden, varav kanske bara 4-5 som varit något seriösare.

Om jag ska vara helt ärlig så var mitt senaste förhållande det bästa jag haft, det var med Emilio.
Det va sjukt skönt att veta att jag alltid hade någon som fanns där för mig och han va asgullig mot mej,
Vi va typ varje dag oavsett om vi va sjuka eller inte, det fanns inget/ingen som splittrade oss även fast det var mycket kommentarer för att det var en sån ålderskillnad (han var 1 år oh 9 månader yngre än mig).
Men det var ett slappt asbra förhållande och jag saknar det faktiskt!
vi är fortfarande vänner, även fast vi kanske inte snackar så mycket oh inte träffas förutom i skolan och när jag är hos dom, vilket jag fortfarande är ganska ofta ! (:
Jag kan komma på massor av saker, men det går inte att beskriva med ord, men iallafall det var det bästa förhållande jag haft!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0