bufferibuff. +Emelie gästeligestbloggar!

denna veckan har vi haft "temadagar" i skolan, då alla nior har fått välja olika aktiviteter att göra under 3 dagar.
Onsdags hade jag bild på förmiddagen för att kunna göra klart mitt examensarbete (som dock ser ut som att en 3åring har gjort det...) och på eftermiddagen syslöjd där jag började med en klänning, som faktiskt snart är klar :)
Torsdags hade jag "pop&rock"-grupp på förmiddagen där vi gjorde ett litet band, jag sjöng, vi spelade låtarna "follow me" och "all i need is you" och på eftermiddagen så körde jag speedway ;)
riktigt jävla roligt var det, men när jag höll på att köra in i "staketet" så vågade jag inte köra mer eftersom jag fick upp minnesbilderna från bilolyckan i huvudet...
Fredags (idag) så hade jag smyckestillverkning på förmiddagen och då gjorde jag olika smycken till halsband, ett med mina efternamn på och ett med eminem's namn på.. hehe.. gjorde även lite annat smått och gott :)
på eftermiddagen hade vi bak.. hahaha det gick åt helvete :)
Nu sitter jag i Emelie's soffa oh chillar, vi ska snart dra ut sen blire parteeey hela helgen :*
ciao§

En kommentar till inlägget innan:
Hon älskar mig med och tycker jag är den mest sääääxigaste personen i hela världen ! och jag är snäll mot henne :D

emeliepam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0