sleep over

sover hos Amanda inatt! :*

ska till sjukhuset imorgon bitti, yeey!
har även kommit på att jag inte är så social på bloggen längre, vilket jag ber om ursäkt för..
om det nu är folk som fortfarande läser den efter alla dåliga uppdateringar.
men det ska bli ändring på det, har bara inte mått psykist bra på senaste vilket har lett till att jag inte haft något att skriva.

Idag så fixade Amanda håret på mej, slingade det, det skulle bli asablont.. men neej, det ska fucka sig så .. 
aah blev inte mycket till förändring, så ska göra om det :)

har även skaffat 3 nya hål i öronen och det kommer bli en i läppen också.
bilder kommer. 

ja, nu ska jag oh Amanda gå upp och sova, så ni får ha de så gött sverige!
godnatt.

amanda
förlåt, döda mej inte Amanda (a) <3

ciao§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0