grattis bror! :)

bara för att världens bästa bror fyller år idag! :)

satt oh kollade gamla foton från när vi barn va små,
saknar tiden. då vi 3 sprang ute och lekte, eller när ni hjälpte mig öppna mina presenter oh julklappar.
när alla bodde under ett oh samma tak.
men alla växer ju upp och blir äldre, okej, kanske inte växer upp... men blir äldre iaf ;)
så GRATTIS, jag älskar dig, har alltid gjort och kommer alltid att göra! :)

sdfghj

asdfghjkl

qwzexrc

er bnoyfvi

e5z uf ugj uj j


min idol, min förebild, min stjärna.

hoppas du har en awesome dag! :)

Kommentarer
Postat av: PAMELA

ÄNDRING:



"en av världens bästa bröder"

2011-03-06 @ 01:23:43
URL: http://cantbeperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0