Niornas avslutningsfest.

Idag vare bara städning i skolan som gällde, sen gick jag hem och sov pågrund av min osamarbetsvilliga mage som krampar hela tiden, sen vid 18.00 så vare att sticka till skolan igen till avslutningsfesten! :)
Vi åkte till Isaberg, och det första vi fick göra var att sätta oss varannan tjej/varannan kille vid långborden, sen fick vi käka varmrätten, som var kycklingspett med ugnsbakade rotfrukter, ganska gott faktiskt.
Sen var det fritt ett tag så dom flesta var ute eftersom det var så helvetes varmt inne.
Efterrätten var glass, typ bananasplit. det jobbiga var att den var smält och jag är mjölkallergiker så fick ännu ondare i magen, smaaart!
efter det var det fritt igen då alla sprang ut ... igen .. hah :)
Spexet va det roligaste, eleverna spexade om lärarna och lärarna typ visade olika bildspel och sådant på nior som utmärkts sig mest i skolan på olika sätt.
riktigt trevligt och riktigt roligt! kärlek på det.
det blev lite dans på slutet också.
och även fast det känns så jävla underbart att sluta nian, så kommer jag sakna alla i min klass.
tack klass C för domhär åren. 2008-2011. ♥
dagens outfit.
dagens outfit.
Shorts: H&M
Tubtopp: en gammal kjol faktiskt (a)
Armband: Thailand
ciao§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0