the end of the summer.

sommaren är snart slut och denna sommaren har det hänt mycket,
jag träffade bland annat världens bästa pojkvän och fått en hund,
det har knappt varit någon lugn minut på hela sommaren, det är najs.
snart får jag ju mina kattungar (som jag räddar från döden) som jag ska ta hant om tills dom klarar sig själva utan nappflaske-matning och sådant, så hör gärna av er om ni är intresserade av att köpa katt för en billig peng ! :)

det sura är att snart är sommaren slut och skolan börjar,
vilket är ett väldigt tufft beslut för mig eftersom jag sökt skola både i gislaved och i sandviken.
antingen stannar jag kvar här i the gvd city med min kille och några få vänner och mamma, eller så flyttar jag 60mil upp till pappa, bröder och släkt, och några vänner.
det är så svårt att bestämma sig, liksom att välja mellan sina föräldrar, jag vet att oavsett vart jag bor så kommer jag ha det någorlunda bra, och älskling har lovat att han ska komma upp så ofta han kan om jag flyttar, men endå så vill jag inte lämna något här men ändå vill jag tillbaka till min hemstad, det går inte att beskriva med ord hur ont det gör oavsett vad jag väljer, jag kommer såra någon oavsett vad jag gör.
men jag ska tänka på mig själv, och inte dom andra, men det är svårt, jag tänker alltid på andra i första hand..

men nu ska jag ut en sväng och sluta deppa ihop för beslutsångest.

ha det bra!

                                                                           ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0