MUSIKSMAK..

Många kommenterar min väldigt konstigt blandade musiksmak, som innehåller bl.a. Rock och hiphop.

Mina favoriter är: Eminem, System of a down, Nomy och Fronda.
Annat jag gillar: Backyard babies, Dope, Static-x, Byz, Anton och Affe, Volbeat och massa massa fler.

Jag kan lyssna på det mesta men jag kollar först om låten verkar bra sen lyssnar jag på texten.
är texten fin och har ett innehåll som jag känner igen mig i brukar jag lätt fastna för låten.

-Typ som Eminem's låtar, som har mycket känslor i och mycket bakrund, lyssnar jag mycket på och känner igen mig i dom flesta låtarna.

När jag är på depp-humör lyssnar jag på
eminem - mockingbird, hailies song, cleanin' out my closet oh några fler.
nomy - she reminds me of you, fuck you all goodnight, let the sun die, oh några fler.
fronda - gränsland och mitt rop på hjälp.

men när jag är på helt finfint humör lyssnar jag på allt och ingenting, mest techno :)
skaka-rumpa låtar är bäst när jag mår som bäst ! :D

nu måste jag dra så har ni några frågor så äre bara att slänga iväg en fråga i en kommentar !  
ciao§



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0