hundförsäkring.

Hej!

har någon något tips på en billig försäkring på en mexikansk nakenhund?
jag har kollat runt lite på olika sidor men hittar inget som hjälper mig.

jag ska även ta hand om 2 små kattungar om ca 1 vecka för att om jag inte tar dom så kommer dom bli dödade,
vilket jag verkligen inte vill, så även fast jag är allergisk så tar jag dom sötnosarna :)
månadens goda gärning eller något?

Just nu så hjälper jag älskling att vara barnvakt åt hans lillebror och det är galet najs att va barnvakt, för då kan man kolla på gamla barnprogram som man älskade när man va liten, som t.ex. Bananer i pyjamas, utan att känna sig helt retarded :')
föressten, Vad gillade NI för barnprogram när ni va mindre ? :)

hahahahhahahahahha..-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0