What I did, I did it for you.

Jag gör alltid fel, men när jag väl gör rätt så får jag alla att hata mig.

Jag tog mitt liv's största beslut för några veckor sedan,
att berätta en sak jag hållit hemligt.
det tog all min kraft och allt mitt mod,
men alla sa att det va det rätta att göra, så jag gjorde det.

När jag väl berättade, så var det ingen som stod vid min sida,
ingen som trodde på mina ord.
och nu hatar dom mig, och kan inte se mig som dom gjorde förut.

Jag visste att det skulle hända, det var därför jag inte sagt något tidigare,
det var därför jag hållit det hemligt så länge.
därför jag tillåtit mig själv att lida, för att ni inte skulle göra det.

och nu när ni vet, så skiter ni totalt i mig.
ser inte min smärta.
vågar inte lita på sanningen.

(c)Pamela Tiusanen Nilsson 2011-04-18.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det som har hänt då? Kan du inte berätta för oss? Vi kanske bryr oss? <3

2011-04-19 @ 07:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0