''talanger''

Jag fick en önskan om ett inlägg.
så nu ska jag försöka berätta om mina talanger och vad jag gillar att göra och är bra på ! :)
kan bli spännande.. heheh


Jag kan inte direkt säga att jag har några speciella talanger, dock gillar jag att dansa, sjunga och rida.
dock är jag inte direkt bra på någon av dom, eller jo ridandet.

-Har ridit i hela mitt liv, första gången jag satt på en häst helt själv var jag väl 4 år eller något.
Jag har varit ägare/skötare till en Islandshäst vid namn Brella (Brettla).
Henne hade jag väl i typ 4 år sen skildes mamma och pappa så jag flyttade sen hade vi inte råd.

-Dansa gör jag väl mest på fester, har gått på balett och någon annan dans när jag va mindre, men jag har noll takt-känsla så jag skiter i det och dansar när jag är ensam hemma istället ;)

-Jag har bra grunder för att kunna sjunga, är ju inte skitbra, men inte kass.
dock har jag noll självförtroende så sjunger gärna inte framför folk.
för då brister rösten och låter förjävligt.
Men jag ska försöka träna upp både rösten och självförtroendet. :)

Jag har även bra hand om barn,
har även älskat barn sen jag va liten, och ville alltid pyssla om och sköta allas barn nästan.
Just nu har jag ju flera småkusiner som jag brukar sitta barnvakt åt och leka med och massa sånt,
även vänner som har barn. så jag är nöjd :)

andra saker jag är bra på:
-Prata överdrivet mycket om allt och ingenting.
-Gnälla.
-Hålla hemligheter.


Hoppas det räcker för nu, för jag kommer seriöst inte på något mer ! :)
men kommer ni på fler saker ni vill att jag ska skriva om, säg bara till !
det är bra att ni kommer med saker ni vill veta så att det inte blir så tråkigt att läsa helt onödiga saker ;)

ciao§

kan fortfarande inte lägga ut bilder !! :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0