Hugg och döda.... Ett nedfällt träd...

Va nyss ute med Kiara (hund).
vi gick en liten runda, men det var så avslappnande att gå så jag bestämde mej för att gå in i skogen också,
då kastade jag kottar och pinnar. tyckte hon va jätte roligt.
men inte lika roligt som att attackera ett nedfällt träd.

Såfort Kiara såg det liggande trädet visste man att hon skulle springa dit,
när hon kom fram så börja hon hugga det och drog av alla.. och nu menar jag alla.. grenar som satt kvar på den liggande björken.
Fattar ärligt inte hur hon orkar, inte heller hur jävla stark hon är !
Menmen, hon tyckte att det va roligt !
tyvärr så hade jag varken mobil eller kamera på mej, så jag kunde inte filma.
dock har jag andra filmer som hon gjort ungefär samma sak på som jag kommer lägga ut såfort jag sitter vid min egna dator :)

ciao§

(tänkte lägga ut en bild, men just nu så vill inte blogg.se lägga ut mina bilder känns det som! så ni får bild på Kiara senare :) ..)

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Längtar du mycket till sommaren nu då? :)

Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-20 @ 15:35:55
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0