3...

Tre namn du går under:
1. Pamela
2. Pammi(s)
3. tönt :')
Tre saker som skrämmer dig:
1. mörker
2. fötter
3. att bli lämnad helt ensam

Tre saker som är typiskt dig:
1. Vara otroligt klantig
2. prata alldeles för mycket
3. vilja festa all the time !

Tre av dina favoritfilmer:
1. 8 Mile
2. Alice i underlandet
3. alla pirates of the carribean (a)

Tre sanningar:
1. Jag hatar att äta själv
2. Jag kan inte alltid vara mig själv
3. Jag ääälskar barn

Tre saker du tycker om att göra:
1. Lyssna på musik
2. Sjunga - även fast det låter hemskt.
3. Skriva egna texter

Tre saker du verkligen vill ha:
1. Långt fint blont hår :')
2. Tattuering
3. Sommarlov <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0