skoldagen elr ngt.

Yesyes, skola idag..
började med Matte.. hehe, matte på morgonen = inge jobba alls, bara fjanta runt.
sen var det tillval, har bytt bort tyskan till svenska nu! :)
sen hade vi Engelska, vi hade vikarie, blev nte så mke jobba (;
sen AP, som jag dock inte gick på, så hade typ 2-3 timmars håltimma :D
Jag oh Emelie stack oh käkade, sen var det
Idrott, det va grymt kul, var jätte negativ i början, men det var faktiskt trevligt nu när jag kommit in i klassen helt och så. (känns dock cepe att det tog mig 2år för att komma in i klassen).

aja, nu bara.. sitter jag och väntar på mat.
funderar vad man kan hitta på sen och på lite saker som hänt under dagen som jag inte tänker ta upp här...

ciao§

du ljuger för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0