Helgen!

Har inte suttit vid datan i helgen (:

på fredagen var det skola, efter skolan stack jag hem.
väntade på att Emelie skulle komma, vi stack till en kompis, sen stack vi oh handlade sen hem till henne :p
Hade filmkväll/musikkväll , sen stack vi ut oh gick (:
Sov över hos Emelie.
På Lördagen gjorde vi mat, sen stack vi hem till mig, var hos mig ett tag sen stack vi på filmkväll hos en kompis :)
Emelie sov hos mig, hehe, vi kom i säng kl 3 på natten (:
Brandlarmet väckte oss klockan 1 imorse.

och nu har hon stuckit hem.

jobbigt blogg-inlägg, jotack jag vet. :)

oh btw, jag har bestämt mig vad jag ska göra med mitt hår:
-Spara ut det så det blir långt igen.
-Få tillbaka min egna hårfärg.

Ciao§

my dream and wish.. is you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0