Dagens tanke. - anonyma jävlar

Jag fattar inte poängen med anonyma f****r som kommenterar j*vligt onödiga saker!
t.ex , jag har fått en kommentar på ett inlägg;
'' vi bryr oss inte ''
då undrar jag, varför läser ni och varför kommenterar ni ens om ni inte bryr er?
för då knäcker ni ju faktiskt er själva, för ni har ett val, ni gör det ni vill ellerhur?
men varför vara fega och inte skriva sitt namn, det är så omoget,
fast jag tar dock inte åt mig, men det finns faktiskt folk som tar åt sig av det anonyma jävlar gör,
och dom kan faktiskt bli sårade.

Jag har även fått massor av onödiga anonyma kommentarer på bloggen, som är väldigt omogna.
jag hade faktiskt uppskattat om ni hade kunnat skriva erat namn nästa gång, så kan vi diskutera det som mogna människor gör! :)



- så ge bah upp vafan! :)

peace!§
att säga att någon är fet, gör inte dig själv smalare.. att säga att någon är ful, gör inte dig själv snyggare

Kommentarer
Postat av: Björn

Jag fick telefon samtal av = Dolt nummer... och det är lika jobbigt när dem bara drygar.. eller hur? :)

2010-10-03 @ 22:55:55
Postat av: Loyd

tjooockis :D ;D ba skoja hihi

Ha de mvh Loyden

2010-10-04 @ 01:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0