3 år sen.

Jag, 12 år

Denhär bilden togs inte lång tid innan jag fyllde 12 år
och dagen efter jag tog denna bilden förändrades mitt liv helt och hållet.
Nu ska jag snart fylla 15 år och jag har vant mig vid mitt "nya liv".
Jag kan ju säga att jag har kommit över "förändringen" till en viss del, men inte helt.
allt håller fortfarande på och det är endå 3 år sedan allt hände, så man kan ju inte lägga det bakom sig.
för det finns alltid där.
Alla säger "vi förstår hur det känns" och sånt, men det är bara bullshit.
dom som inte har varit med om det, vet inget alls!

när jag var liten, trodde jag att det skulle vara kul med skilda föräldrar,
och ja, förändringen i mitt liv är mina föräldrars skilsmässa.
Jag trodde att man fick dubbelt av allt!
dubbelt så mycket presenter,
dubbla mammor,
dubbla pappor,
två rum,
ja, man fick allt! x2
men jag visste inte att smärtan skulle vara x1000.

ciao§







Kommentarer
Postat av: moster

känns det så mkt.. hade ingen aning... :( hm.. svårt jag vet... o det är ju som sagt inte slut än... du ska ju välja skola.. du ska ju välja det du vill.. inte vad dina föräldrar o andra säger.. din framtid oki... kram det kommer att ordna sig med allt..

2010-10-18 @ 19:19:21
Postat av: Namnet?

Fördelen med att bli stor är att du kan bestäma mer över ditt liv. Det kommer aldrig fixa tomrummet, men om man väljer något man verkligen vill så glömmer man lite bort allt de hemska. Allting löser sig. Du är bra <3

2010-10-18 @ 21:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0