shuuue breeeh , elr ngt o___O

Hejsan o__O

jag har börjat drogat en helt onödig smiley ..; '' o__O ''
helt onödigt o__O ..
aja ..

Är i älskade SANDVIKEN ,
har vart här sen i Lördags ;D oh åker hem på Söndag morgon .. ;'<

Lördagen; kom hit , handlade lite , typ slappade med familj<3

söndagen; hade massa tråk , så jag somnade o___O

Måndagen; va inne i gävle , fixade lit saker , oh köpte ''stål-plånbok'' (pappa payade) :D<3

Tisdagen; (idag) Är med Linnéa :D

Onsdag; ?

Torsdag; ?

Fredag; ?

Lördag; ?

Söndag; åka hem .. ;<

sen äre en vecka i skolan o__O
sen ska jag vara med ÄLSKLING♥
(hoppas jag , oh tror jag)

oh jag har kommit på en sak !?
MELODIFESTIVALEN IÅR SUGER !! o__O
oh han Eric Saade är ju nte ens snygg o___O

Puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0