skoldagen.

Vaknade klockan 8 imorse, oh jag börjar 08.10.. yeey, lyckat.
blev att skynda mig upp och klä på mej oh fixa mej snabbt, eller ja.. fixa och fixa.. borsta tänderna iaf.
Gårdagens smink oh oborstat hår (y) .. såg säkert ut som ett psykfall D:

första lektionen var SO, och vi har prov om 1 världskriget på Torsdag! hoppas på ett starkt G!
sen hade vi musik! :D , Jag och Emelie har nu valt låtar till grupparbetet! awesome låtar btw! 60-tal!
sen Svenska, skriver en uppsats om oss själva .. i tredje person.
NO , fick tillbaka våra prov. Kemi-Omprovet: G , Fysik-Provet: IG
Matte efter det, jobbar om procent ^^
sen Tillval där jag pluggade på SO:n ..

oj vilket intressant blogginlägg.. NOT! :D

sääx
bjussar på denhär vackra bilden .. xd


ciao§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0