skola + läkare = dagen.

Var på vårdcentralen idag eftersom jag varit sjuk (förkyld) i en vecka och nu börjat få ont i öronen.
Han kollade i mina öron, i min hals, och jag fick även ta blodprov.
Så nu går jag på antibiotika i fem dagar.
ska ta 2 tabletter på morgonen, 2 tabletter på lunch och 2 tabletter på kvällen!
jobbigt värre, menmen, bara jag blir frisk så blir jag nöjd!:)
Efter läkaren åkte jag tillbaka till skolan, men min lärare skickade hem mig igen direkt, hon tyckte inte att jag såg ut att må så bra, så nu är jag hemma ! :)

Var hos SYV innan idag också, oh klart som fan skulle man bli hes oh tappa rösten precis innan mötet.. great!
annars så har dagen varit najs :)

bloggar ikväll om inte annat :)

ciao§

Tog hål i öronen idag :)
(gammal bild).


påminnelse till mig själv: va inte barnvakt åt sjuka barn, man kan bli smittad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0