Sammanfattning av året§

Sammanfattning av 2010!

Redan i början av året den 8 Januari faktiskt så blev jag tillsammans med Leo, det var även i den vevan jag blev mer och mer seriös i bloggen och slutade glömma bort den jämt och ständigt och skaffade en snygg design och header. Den 9 Januari (på mammas födeså brann det i vårat hus, i vardagsrummet och vi fick bo i en liten stuga i ca 2 veckor för att det var massa gifter och skit i huset efter branden.
Den 24 Januari fick jag en väldigt god vän, Joel, som jag även började gilla starkt, men eftersom jag hade kille så blev de inget mer än en väldigt rolig utflykt i snön som ledde till att jag gick på kryckor i 2 veckor!
Jag saknar dej Joel!, de känns så hemskt att vi tappat kontakten! ):
Den 29 Januari tog man bort tandställningen som man haft i 1-2 år! :)
Runt den 12 Februari skaffade jag och Emelie ett "band" som vi tänkte göra seriöst (vafan tänkte vi med!?) vi hade replokaler och allt! men det failade totalt :)
i Mars så var det värsta depp månaden, oroade mej för minsta lilla och fick ångest.
Den 6 Mars fyllde älskade bror Thomas år!
den 15 April fick jag reda på att jag faktiskt hade 3 st namnsdagar, vilket jag inte visste att jag hade!
den 16 April så åkte jag och mamma in på Akuten för att hon brutit lillfingret, lyckat mamsen, lyckat!
den 21 April, var det konfa-läger som va tiktigt jävla lyckat, alla blev magsjuka! hahahha.. När vi åkte dit var vi runt 59st och när vi åkte hem var vi mindre än 27st! :)
Den 8 Maj så konfirmerades lilla jag, jag saknar verkligen den tiden.
Den 22 Maj så tog jag hål i mina öron (y)
Den 29 Maj vare gisledagarna, oförglömligt<3
Den 27 Juni blev jag hundbiten av en jävla mellan pinscher, sen dess har jag varit rädd för dom.
Den 4 Juli fyllde älskade bror Tommy år!
Den 18 Augusti opererade min vovve svansen!
Den 22 Augusti fyllde farsan år, gamla gubbe ;)
I Oktober fick jag en smäll på näsan och bröt den.. lyckat!
Den 11 Oktober fyllde min Kusin Robin år!
I November gick jag på hockey ett x antal gånger och kollade på mitt älskade lag Brynäs<3!
Den 9 November ramlade jag och skadade knät, så de blev 2 veckor på kryckor där!
Den 11 November fyllde jag byxmyndigt!
Den 17 November hittade ortopeden en blodpropp i benet pga skadan så då fick jag åka in på akuten och ligga där i 3 dagar! - Så fick börja ta medicinen waran!
I December försökte jag få min vanliga hårfärg tillbaka, men misslyckades och blev orangehårig..
Den 17 December skulle jag på återbesök efter blodproppen och gjorde ultraljud på hjärtat!
-När vi åkte hem igen så körde ett Rattfyllo på oss och jag och mamma hamnade på akuten, riktigt intressant att bli utklippt ur en bil och så vidare!
-Nu går jag på smärtstillande efter skadorna av bilolyckan.
Den 21 December hade jag mitt "statistik-rekord" hela 117st! :D



Min allra första header!

hundbett
Hundbetten.

soffipropp
Vovven efter operationen.

statistik på blogg.
Statistik rekord på bloggen!

njpivcfvbn
Nyaste bilden på mig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0