latmask!

Känner mej riktigt jävla fet,
dagen har spenderats i sängen, med datorn och en chipspåse.
fyfan asså, men endå så jävla gött :3

såfort jag blir frisk i benet ska jag fan springa runt hela jävla sverige för att få bort detta extra kilot som jag lagt på mej nu när jag varit sjuk och sådant! :)

har även kommit på att jag inte ätit mat sen i torsdags.. kanske ska äta ?..
naaah, är inte hungrig .. :o
nu tänker ni säkert såhär "jävla anorektiker" elr liknande, men där har ni fel!
för anorektiker är smala! och äter inget alls! :D
och nu ska jag fanemej ställa mig på vågen och kolla hur mke jag väger!

jag är inte fet, jag är fluffig! :D ....


märks att jag har överenergi? .. xd
ciao§




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0