fuck you all goodnight, i´ll be just fine.

Fick G på mitt Fysik omprov. och även G i mitt julbetyg på NO:n!
vilket känns jävligt bra med tanke på att jag fått IG på 2 av 2 prov.
men jag skyller det faktiskt på vår lärare, som inte fattar bra svenska och inte snackar bra svenska.

Gjorde även klart min svenska uppsats där man skulle skriva om sig själv i tredje person!
hoppas jag får bra betyg på den!

Gjorde även ett SO prov idag, om första världskriget, jag hoppas verkligen på att det blir godkänt! :)

men nu ska jag sitta och hata folk.

puss§

cambild
vacker cambild, i know ;)

Kommentarer
Postat av: Jocke

söt bild ;)

2010-12-10 @ 18:34:00
Postat av: Jimmie the king

sötis !!!!<3<3<3

2010-12-21 @ 00:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0