konfa -,-

Gomorron Gomorron :D

Snart är det konfa -,- Orkar verkligen inteee!! ;o
usch.. stiga upp såhär tidigt bara för att de är tråkig konfa .. hur orkar man? ;o
lixom, jag går ju bara för att få en moppe .. så .. jag fattar hur jag orkar
jag SKA ha den moppen :D maha :D

aja.. jag vill att de ska bli fredag , eller kanske lördag :P
haha :D



På Onsdaaag fyller jag åår :D Hipp Hipp Hurra :D
ska bli najjs :D

hoppas man får massa skojjsiga saker dådå :D'

och jag vet att jag inte skriver så intressanta saker, men det kommer, jag lovar :D




aja .. Pusshejj §
/pammi<3

*I Can't Be Perfect*

Kommentarer
Postat av: LIFE LIKE SHIT!

Vad e konfa ? :)

2009-11-08 @ 11:26:05
URL: http://lifelikeshit.blogg.se/
Postat av: Hmm

Jasså en Moppe..... :)

2009-11-09 @ 13:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0